بعضی وقتا نوشته های یه نفر خیلی به دل آدم
میشینه. مثل همین دوستی که تو بلاگفا پیدا کردم. قلم خیلی خوبی داره و وقتی نوشته
هاشو میخونی یک صمیمیت و سادگی خاصی حس میکنی که به دل آدم میشینه. البته یه مقدار
آدم عجیبی به نظر میرسه. شایدم طبیعی باشه چون به قول نازی ناف منو با تعجب بریدن
و کلا من زیادی میتعجم! ولی این دوستم اینقدر عجیبه که یه زمانی خودش اسم خودشو
گذاشته بود خانم ایکس. خب! البته این اسم شاید تا حدودی بتونه مشخص کنه که مثلا
نویسنده وبلاگ آدم عجیبیه. ولی تازگیا یه جوری خودشو معرفی میکنه که هیچ کس نشناسه
اونو. «این زن چیزی نمیداند» ، بدیش اینجاست که وقتی نوشته هاشو میخونی
با خودت میگی این زن که اتفاقا خیلی چیزا میداند. اگه ایشون چیزی نمیداند پس من چی
میدانم؟؟؟ و این باعث میشه بیشتر تعجب کنی. حالا چرا دارم اینا رو مینویسم؟

چون همین دوستم؛ «خانم ایکس»،
«زنی که چیزی نمیداند (!!!)» یا رویا خانم
چند وقت پیش به من پیشنهاد
دادن که آپ بعدیم غیر مرتبط با رشتم باشه و اینجوری حال و هوای وبلاگم رو عوض کنم.
به نظر خودم و همچنین دوستای خوبم پیشنهاد خیلی خوبی بود. راستش میخواستم این مقدمه
رو بنویسم بعد بگم مثلا حالا امروز اجازه بدین یه آپ مرتبط با رشته ام بنویسم ولی
دفعه بعد حتما به پیشنهاد رویا عمل میکنم. ولی حالا که نگاه میکنم میبینم شوخی
شوخی دارم غیر مرتبط با رشتم مینویسم! الانم مثلا میتونم درباره همون «دوستای
خوبم» که بالا گفتم بنویسم.

یکی از دوستای بلاگفایی من که دوست دارم
دربارش بنویسم نازی عزیز هستش. کسی که خیلی خوب میتونه منو بتعجبونه! یک کار خیلی
خوبیم که میکنه و همه مون باید ازش یاد بگیریم اینه که زیاد سفر و گردش میره. میشه
گفت مارکوپولوی ایرانه! چقدرم این کار تاثیر خوبی تو روحیه آدم میذاره. یک خوبی
دیگش اینه که به همه کامنتاش تو خود وبلاگش جواب میده و این خیلی وبش رو جذاب کرده.
اینقدرم آنلاینه که گاهی وقتا هنوز دکمه تایید رو نزدی و نظر رو نفرستادی جوابتو
میده! یادم رفت بگم تو وبش خاطرات شخصی خودشو مینویسه که نمیدونم چرا من هنوز جرات
این کار رو ندارم.

حالا که از دوستان نوشتم بذارین یک یادی هم از SMP بکنم که الان مسافرته و امیدوارم بهش
خوش بگذره. خیلی زمان زیادی از آشنایی اینترنتی مون نمیگذره ولی SMP میتونه یک دوست خوب برای من باشه. یه
زمانی همشهری بودیم و الانم گرگان زندگی میکنن که اونجا زیاد میریم و خاطره های
خوبی ازش دارم. یک سوالی که همیشه دوست داشتم ازش بپرسم ولی نپرسیدم اینه که اصولا
SMP یعنی چی؟! آخه هر جوریم که حروف اول
علمی، فرهنگی، هنری رو به هم میچسبونم یه چیز دیگه میشه!

خب فکر کنم این آپم یه مقدار طولانی شد.

بعدا نوشت 1 (این کلمه رو از نازی یاد گرفتم!): دوست داشتم از بقیه دوستام هم یاد میکردم ولی
خیلی طولانی میشد آپم و ازشون معذرت میخوام.

بعدا نوشت 2: اگه خیلی خوب ننوشتم هم معذرت
میخوام. بذارین به حساب این که بار اولمه که دارم از اینجور آپ ها میذارم.

بعدا نوشت 3: من تو این آپ درباره دوستام نوشتم
و از هرگونه نظر، تشکر و انتقاد اونام طبیعیه که باید استقبال کنم.

بعدا نوشت 4: من همیشه به دریای شمال میگفتم
«دریای خزر» ولی بعد از خوندن این نوشته، از این به بعد میخوام بهش بگم
دریای مازندران.

