تو این پست میخوام چند تا عکس از تالاب انزلی بذارم. عکسا رو هم خودم گرفتم. برای اینکه عکسا یه مقدار بزرگتر بشن کافیه روشون کلیک کنین. خب! این از اولیش

تالاب انزلی_1

تالاب انزلی

اسم مرداب انزلی که میاد خود من اول یاد گل های نیلوفر آبی میفتم که خب چون تو فصل این گلا که بهار باشه نرفتیم، متاسفانه ندیدیمشون.

تالاب انزلی_2

تالاب انزلی بدون نیلوفرای آبی!

اینم یه عکس از کشتیایی که تو تالاب دیدیمشون

تالاب انزلی_کشتی

کشتی های تالاب انزلی

کاخ رضا شاه هم همون نزدیکیا بود و از تو تالاب دیده میشد

کاخ رضاشاه

کاخ رضاشاه

وقتی این عکس رو گرفتم به نظرم میومد اصلا عکس خوبی نشد. ولی الان اینجوری فکر نمیکنم!

همون عکسی که بالا گفتم!

همون عکسی که بالا گفتم!

فکر میکنم زیبا ترین منظره های تالاب همین نی زار ها بودن. ولی اگه میتونستیم گلای نیلوفر آبی رو ببینیم احتمالا الان نظرم یه چیز دیگه بود 😉

نی زار های تالاب

نی زار های تالاب

این آخرین عکسمه که بازم از نیزار های تالاب گرفته شده. طبق توضیحات راهنما، خیلی از صحنه های فیلمای جنگی دهه 60 تو همین تالاب و تو این نی زار ها فیلمبرداری شده. امیدوارم از عکسا خوشتون اومده باشه

بازم نیزار های انزلی

بازم نیزار های انزلی

