امروز یک اتفاق ناراحت کننده ای تو محیط وب برام افتاد

اونم به خاطر یک سوء تفاهم

من تا ساعت 2 بیرون بودم و اصلا نیومدم نت.وقتی اومدم فهمیدم یکی برای یکی از دوستای خوبم کامنت گذاشته و به دروغ خودشو جای من جا زده و از طرف من یک سری مزخرف گویی هایی کرده که باعث ناراحتی شده.

SMP جان الان متوجه شدم چرا وبتونو بستین. به نظرم حق داشتین و به خاطر همینم بر خلاف آپ قبلی اصراری نمیکنم که برگردین (هرچند اینجوری یک دوست خوب رو از دست میدم و این اصلا خوشحال کننده نیست) امیدوارم تو زندگی حقیقی خودتون با امین آقا خوشبخت باشین. اگه باعث ناراحتی شما و امین آقا شدم معذرت میخوام. اگرم بهم اطمینان ندارین من به خودم مطمئنم که به کسی که به من اعتماد کرده خیانت نمیکنم و نخواهم کرد.

یک انتقادی هم ازتون دارم. البته من همیشه ترجیح میدم اگه تو دوستم ایرادی میبینم خصوصی به خودش بگم نه اینکه تو جمع مطرح کنم ولی اینبار مثل اینکه راه دیگه ای ندارم. میخوام بگم کاش این دم آخری اینجور پیش من از دوستتون بدگویی نمیکردین، اصلا کار درستی نبود. به صداقت اون دوست شک ندارم و مثل روز برام روشنه که هیچ تقصیری تو این اتفاقایی که افتاده نداره.

خدایا! خودت ریشه دروغ و مردم آزاری رو بسوزون

